Pozdravljeni v spletni trgovini: ovitkizatelefone.si

PODATKI O PODJETJU

3A, Poslovne storitve, s.p.
Preska 25
1290 Grosuplje

Telefon: 041 995 091
E-mail: info@ovitkizatelefone.si

Zavezanec za DDV: ne
Matična številka: 8309817000
Davčna številka: 45657173
Transakcijski račun: SI56 0201 0275 5724 861

 POGOJI POSLOVANJA

Ovitkizatelefone.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje 3A, Poslovne storitve, s.p. Preden začnete uporabljati spletno trgovino vam priporočamo, da si preberete spodaj navedene pogoje poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ovitkizatelefone.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in obravnavajo delovanje podjetja 3A,Poslovne storitve, s.p. (v nadaljevanju ponudnik)in pravice uporabnika (v nadaljevanju kupec) ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Na spletni strani ovitkizatelefone.si si pridružujemo pravico do spremembe pogojev spletne strani kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila, pri čemer so vse spremembe za kupca zavezujoče. Svetujemo vam, da spremembe in pogoje poslovanja redno spremljate in jih upoštevate pri vašem nakupu.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov-vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 CENE

Vse cene v spletni trgovini ovitkizatelefone.si so zapisane EUR in že vključujejo DDV.  Podjetje 3A, Poslovne storitve s.p. ni zavezanec za DDV. Cene ponudbe izdelkov na spletni strani veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

 

NAČIN PLAČILA
-Bančno nakazilo po predračunu na transakcijski račun prodajalca:
Plačilo se izvrši, ko kupec naročeno blago plača z bančnim nakazilom po predračunu na transakcijski račun spletnega trgovca (ponudnika)

 -Plačilo po povzetju:
Plačilo se izvrši, ko dostavljavec kupcu na njegov naslov dostavi naročeno blago, kupec pa istočasno dostavljavcu blago plača z gotovino

Če kupec izbere plačilo bančno nakazilo po predračunu, mu ponudnik na njegov e-poštni naslov takoj po potrditvi naročila pošlje predračun z natančnimi podatki za nakazilo denarja.

Naročeni in plačani izdelki so poslani v roku največ 8 delovnih dni po prejemu nakazila, razen če pride do izjemnih razmer, da izdelki niso na zalogi in hitro dobavljivi.

Dokler kupnina ni v celoti poravnana, je blago last podjetja 3A,Poslovne storitve, s.p. V primeru plačila po povzetju se kupnina plača dostavljavcu.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo, ko kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročilo potrjeno. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

STROŠKI POŠTNINE

Prodajalec ima stroške pošiljanja naročenega blaga navedene v svoji ponudbi. Kupec mora te stroške poravnati ob nakupu (plačilo z bančnim nakazilom) ali ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju).

Poštnina pri plačilu naročenega blaga po povzetju, kakor tudi z bančnim nakazilom po predračunu znaša 1,99 EUR. Pri izbiri plačila ob prevzemu vam lahko dostavljavec zaračuna provizijo za nakazilo, ki denimo pri Pošti Slovenije znaša 1,08 evra, na kar prodajalec nima vpliva.

Za namene zagotavljanja sledljivosti mora uporabnik ob naročilu ali naknadno po elektronski pošti sporočiti telefonsko številko, na kateri je dosegljiv. Telefonska številka ne bo posredovana nepooblaščenim tretjim osebam, razen dostavljavcu, prav tako ne bo uporabljena v druge namene.

POSTOPEK NAKUPA OZIROMA NAROČILA BLAGA

V nakupnem procesu si kupec najprej pogleda ponudbo in izbere želene izdelke ter določi njihovo količino za nakup. Nato izbrane izdelke s klikom na gumb doda v košarico in tako umesti na svoj nakupovalni seznam. Če želi kupec nadaljevati z nakupom, doda v nakupovalno košarico nove izdelke, če pa želi zaključiti z nakupom gre v košarico z izbranimi izdelki. V primeru kakšne akcije ali popustov lahko unovči ugodnosti.Kupec nato nadaljuje s klikom Nadaljuj na blagajno, kjer izbere način plačila in za dokončanje nakupnega postopka klikne gumb Kupite sedaj.

Če se kupec odloči za plačilo z nakazilom na bančni račun, po potrditvi naročila na svoj elektronski naslov v kratkem prejme vse podatke za izvršitev plačila. V primeru plačila po povzetju pa prejme obvestilo o potrditvi prejema naročila in začetku postopka dostave blaga.

Kupec ima za preklic naročila na voljo eno uro. Če v tem času naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na navedeno kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga.

PREKLIC NAROČILA

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku ene ure po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V elektronskem sporočilu mora kupec obvezno navesti, da gre za preklic naročila, navesti mora ime izdelka, ime in priimek kupca, ter naslov kupca.

 DOSTAVA

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku.Če je blago na zalogi, ponudnik v roku do največ 8 delovnih dni, blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku. Poleg blaga kupec prejme tudi račun. V izrednih primerih, če blaga ne bo mogoče dobaviti v določenem predpisanem roku, bo prodajalec kupca o tem ustrezno obvestil po elektronski pošti ali telefonu. Izbrani partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Dostava velja za področje Slovenije. Za dostavo izven države Slovenije se je treba posebej dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE

 Izvleček iz Zakona o varstvu potrošnikov

  1. člen

(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Kupec ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bilo poslano v roku. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago mora vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu, o vračilu pa ponudnika obvestiti na elektronski naslov info@ovitkizatelefone.si ali po pošti na naslov Preska 25, 1290 Grosuplje. Če je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino preko TRR v najkasneje 14 dneh po prejemu artiklov.

Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe!

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.Prejet izdelek mora torej kupec vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini.

 VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil, pri tem pa upošteva določbe Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Vseeno pa se lahko lastnosti izdelkov ali rok dobave ali cena kdaj hitro spremenijo, tako da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na svojih spletnih straneh. V tem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Slike, ki so na spletni strani ponudnika, so simbolične, oziroma namenjene za lažje lociranje iskanega izdelka. Ponudnik ne sprejema odgovornosti za morebitne nevšečnosti, ki lahko izhajajo iz objavljenih slik.

 PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@ovitkizatelefone. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka.

Stranki bosta morebitne spore skušala rešiti sporazumno, tako da stranka sporoči pritožbo na e-naslov ponudnika ali preko telefona, ponudnik pa bo o sporu odločil v treh delovnih dneh. V primeru, da stranki spora ne morete rešiti sporazumno, lahko sprožita postopke pred sodiščem.Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Delovni čas spletne trgovine ovitkizatelefone.si je vsak dan v tednu od 00.00 – 24.00.

Želimo vam prijeten in ugoden nakup!

 

 

 

 

Zapri
×
×

Cart